emelieeld

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Eld - 24 november 2012 14:53

Hej!


Här kommer ett litet livstecken från mig, då bloggen blir lidande när man inte har all tid i världen..

Dagarna rullar på i vanlig takt med skola och ridning. 

Just nu är jag hos pappa en liten snabbvisit innan jag ska hem och packa inför imorgon då vi åker till Vemdalen för en veckas skidåkning.

Inte supertaggad på det men kul ska det nog bli :)


 

Av Emelie Eld - 11 november 2012 21:39

Oj, en vecka sen jag skrev här..
Tiden räcker inte till ibland, men under veckan har jag varit i stallet, varit på gymnasiemässa.
Mamma åkte till Stockholm på fredagen och då var jag och min syster
hemma själva, så vi gjorde värsta lyxmiddagen med efterrätt :)
Åkte till Mora på lördag morgon för en kurs. Väldigt bra kurs!
Just nu sitter jag i kläppen där jag ska vara hela veckan för lite praktik i butik :)

Av Emelie Eld - 4 november 2012 12:16

Jaha, då var det sista dagen på det här höstlovet.. Inte okej!
Har hunnit med väldigt mycket under det här lovet, har bland annat varit i stallet, ridit, varit med kompisar, haft hand om spökjakten, varit till Borlänge och sett mando diao och fått autograf :D mitt liv är fulländat!
Idag ska jag bara ta det lugnt och äta godis :)

Presentation


17 år, andra året på fjällturism i Vansbro skriver mest om hästar och foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards