emelieeld

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Eld - 27 februari 2013 23:06

Längesen jag skrev en rad i den här bloggen..

Praktiken är nu över för det här gången, lite sorgligt då mina veckor har varit helt fantastiska :) de två första veckorna var jag i kläppen på skidskolan, trivdes super bra där och hade två lärorika veckor :) sen var det dags för en vecka i butiken i kläppen, lärorik vecka med mycket pyssel och sånt. när den veckan var över packade jag ihop alla mina saker och åkte hem. Spenderade helgen hemma med mammas mat och bli ompysslad :) söndagen kom och det var bara att packa alla sina grejer för att sedan ge sig av till fjälläventyr i lindvallen. Kommer dit och blir mött av en som jobbar där och visar mig vart jag ska bo och så. Kommer in och ser att det är en liten stuga på bara ett enda stort rum, utan rinnande vatten, utan tv, skulle man på toa så fick man gå ut till verkstaden. Jag tänkte här ska jag bo i två veckor, det får gå :) Fick bo med en annan praktikant, hon och jag kom jätte bra överens så det var inga problem alls :)

Måndagen kom och då fick vi en genomgång av företaget och hur det ser ut innan vi åkte ut till hundgården där vi skulle ta hand om hundarna. Fantastiskt söta ^^  två veckorna gick väldigt fort men mycket fick jag vara med om mycket spännande :) kan säga att det var med väldigt blandade känslor jag lämnade fjälläventyr, ena sidan av mig ville hem och andra ville vara kvar när man hade kommit in i deras runtiner :)


Nu är jag hemma iaf den här veckan, nästa vecka ska vi iväg igen, då ska vi testa på att åka ländskidor, telemark och snowboard :)        


Presentation


17 år, andra året på fjällturism i Vansbro skriver mest om hästar och foto :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards